Administratorii serverului de teamspeak sunt obligati sa isi formeze o echipa proprie!
Pun toate detaliile aici:
Va veti intelege intre voi si veti impartii oamenii pe care ii avem in prezent in echipa administrativa dupa bunul plac.
Daca nu va decideti ce si cum ma anuntati si va atribui eu oamenii.
Avand in vedere ca sunteti doar 2 veti imparti si categoriile la 2. Tot asa, dupa bunul plac, iar daca nu va puteti decide, ma anuntati sa va atribui eu categorii.
Dupa ce va hotarati fiecare ce oameni are si ce categorie veti face un post la echipe dupa modelul dat (model pe care il modific eu putin imediat dupa ce dau post acestui tread)
Task-ul principal este sa mariti staff-ul. Este treaba voastra de unde aduceti oameni si ce grade le dati. Sunteti 100% raspunzatori de membrii echipei voastre si de categoriile pe care le veti administra.
1. Pana vineri 22.07.2016 ora 18:00 trebuie sa aduceti cate 2 membri noi pentru fiecare grad inferior voua. Asta inseamna ca veti aduce alti 2 membri in afara de cei pe care ii aveti acum.
2. Pana pe 20.07.2016 ora 18:00 trebuie sa va decideti care e echipa voastra si care sunt categoriile de care va ocupati.
Nu este obligatoriu sa impartiti totul in mod egal.
Vineri, 22.07.2016, ora 20:00 sedinta generala in care imi veti prezenta staff-ul si activitatea, ce v-ati propus sa faceti (pentru imbunatatirea activitatii si popularea serverului) si tot atunci va voi prezenta pachetul complet de indatoriri, regulamentul complet si sistemul de upgrade / downgrade / suspend.
Daca nu reusiti sa indepliniti una dintre cele 2 cerinte ale task-ului downgrade -2!
Las acest topic deschis ca sa puteti posta eventuale nelamuriri / nemultumiri.
Succes!
edit: Daca va organizati bine si imi place primiti up la server admin
edit2: kitule ai ramas singur. daca vrei sa te bagi bine, daca nu zi-mi ca-ti dau si tie remove si ma ocup singur.
Pun toate detaliile aici:
Va veti intelege intre voi si veti impartii oamenii pe care ii avem in prezent in echipa administrativa dupa bunul plac.
Daca nu va decideti ce si cum ma anuntati si va atribui eu oamenii.
Avand in vedere ca sunteti doar 2 veti imparti si categoriile la 2. Tot asa, dupa bunul plac, iar daca nu va puteti decide, ma anuntati sa va atribui eu categorii.
Dupa ce va hotarati fiecare ce oameni are si ce categorie veti face un post la echipe dupa modelul dat (model pe care il modific eu putin imediat dupa ce dau post acestui tread)
Task-ul principal este sa mariti staff-ul. Este treaba voastra de unde aduceti oameni si ce grade le dati. Sunteti 100% raspunzatori de membrii echipei voastre si de categoriile pe care le veti administra.
1. Pana vineri 22.07.2016 ora 18:00 trebuie sa aduceti cate 2 membri noi pentru fiecare grad inferior voua. Asta inseamna ca veti aduce alti 2 membri in afara de cei pe care ii aveti acum.
2. Pana pe 20.07.2016 ora 18:00 trebuie sa va decideti care e echipa voastra si care sunt categoriile de care va ocupati.
Nu este obligatoriu sa impartiti totul in mod egal.
Vineri, 22.07.2016, ora 20:00 sedinta generala in care imi veti prezenta staff-ul si activitatea, ce v-ati propus sa faceti (pentru imbunatatirea activitatii si popularea serverului) si tot atunci va voi prezenta pachetul complet de indatoriri, regulamentul complet si sistemul de upgrade / downgrade / suspend.
Daca nu reusiti sa indepliniti una dintre cele 2 cerinte ale task-ului downgrade -2!
Las acest topic deschis ca sa puteti posta eventuale nelamuriri / nemultumiri.
Succes!
edit: Daca va organizati bine si imi place primiti up la server admin
edit2: kitule ai ramas singur. daca vrei sa te bagi bine, daca nu zi-mi ca-ti dau si tie remove si ma ocup singur.
Support scripting
Support TeamspeakSupport IT
Nu ezitati sa imi trimiteti PM cu orice problema aveti!