// Alien health
new const g_iAlienHealth[ LEVELS ] = {
260,
290,
320,
340,
355,
360,
360,
390,
440,
540
};
// Human health
new const g_iHumanHealth[ LEVELS ] = {
100,
110,
120,
120,
120,
120,
120,
130,
140,
145
};
Fiecare linie de mai sus ( liniile cu rosu ) reprezinta HP-ul pe level. De exemplu la Oameni, HP 100 este level 1.
Astept sa vad de la fiecare modificari la HP pentru fiecare echipa ca sa facem modul sa fie nitel mai echilibrat decat este in acest moment.
EDIT: Am uitat sa precizez. Clasele/kiturile sunt pe levele. Adica la Level 1 aveti acces la Clasa 1 si Kit 1. La level 2 aveti acces la Clasele 1 + 2 si Kiturile 1 + 2 si tot asa.
Momentan sunt 10 levele pentru fiecare echipa pentru ca initial vroiam sa fac 10 clase pt Alieni si 10 kituri pt Oameni... o sa le fac.. pe viitor. Am destule idei superbe.
PS: Clasa Alien Furienized o sa fie implementata in curand. S-ar putea sa o pun de la level 6 sau level 7, nu stiu sigur inca.
new const g_iAlienHealth[ LEVELS ] = {
260,
290,
320,
340,
355,
360,
360,
390,
440,
540
};
// Human health
new const g_iHumanHealth[ LEVELS ] = {
100,
110,
120,
120,
120,
120,
120,
130,
140,
145
};
Fiecare linie de mai sus ( liniile cu rosu ) reprezinta HP-ul pe level. De exemplu la Oameni, HP 100 este level 1.
Astept sa vad de la fiecare modificari la HP pentru fiecare echipa ca sa facem modul sa fie nitel mai echilibrat decat este in acest moment.
EDIT: Am uitat sa precizez. Clasele/kiturile sunt pe levele. Adica la Level 1 aveti acces la Clasa 1 si Kit 1. La level 2 aveti acces la Clasele 1 + 2 si Kiturile 1 + 2 si tot asa.
Momentan sunt 10 levele pentru fiecare echipa pentru ca initial vroiam sa fac 10 clase pt Alieni si 10 kituri pt Oameni... o sa le fac.. pe viitor. Am destule idei superbe.
PS: Clasa Alien Furienized o sa fie implementata in curand. S-ar putea sa o pun de la level 6 sau level 7, nu stiu sigur inca.